keuken website 2

Als tekstschrijver krijg je vaak zomaar een kijkje in andermans keuken. Daar ga ik anders mee om dan met een journalistieke opdracht. Er moet een boodschap verteld worden. Er moeten samenwerkingspartners nieuwsgierig gemaakt, een doelgroep geïnformeerd, klanten verleid. Waar mogelijk maak ik gebruik van journalistieke ingrediënten. Een lekker leesbaar interview kan de aandacht vangen. Met gewone mensentaal en eventueel een mooi stukje reportage houd je de teksten fris, en vermijd je voorspelbaarheid.

Opdrachtgevers:

Arcadis Nederland, Augeo Magazine, Geriant, Zorgcoöperatie VGZ, Brancheorganisatie Kinderopvang Nederland, GGZ Nederland, iBMG Erasmus Universiteit Rotterdam, Vivium Zorggroep, De Alliantie, Arts Holland, Greenpeace, Geef om de Jan Eef, Hogescholen Amsterdam en Haarlem, Internationaal Ondernemen, Mediapartners, O+S Amsterdam, Solidaridad/ Made By, Stadsdelen Amsterdam Oud Zuid en Oud-West, Vivencia Communicatie, Reinwardt Academie, ZonMw.